Conclusiones



Espacio para compartir el psicólogo que todos llevamos dentro.

Psicología, Sexología, Salud, Educación, Opinión, Humor, Mascotas...





El silencio te hace libre, delirio de silencio...



Give me, release,
witness me.
I am outside,
give me peace.

Heaven holds a sense of wonder,
and I wanted to believe that
I'd get caught up,
when the rage in me subsides.

I can't help this longing,
comfort me.
I can't hold it all in,
if you won't let me.

Heaven holds a sense of wonder,
and I wanted to believe that
I'd get caught up
when the rage in me subsides.

In this white wave,
I am sinking,
in this silence...
In this white wave,
in this silence,
I believe...

In this white wave,
I am sinking,
in this silence...
In this white wave,
in this silence,
I believe...

I have seen you,
in this white wave,
you are silent.
You are breathin'...
in this white wave,
I am free...

In this silence...

DELERIUM SILENCE – SARAH McLACHLAN

0 comentarios: